آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بارسا به دنبال جذب اوبامیانگ و کانته؛ ژاوی در جست و جوی افراد باتجربه

تابستانی شلوغ برای بارسلونا در راه است.

شایعات نقل و انتقالاتی زیادی در هفته‌های گذشته پیرامون باشگاه بارسلونا شنیده می‌شود که می‌توانیم به بازگشت مسی و یا اضافه شدن گوندوگان اشاره کنیم.

 

در جدیدترین آنها گزارش‌هایی مبنی بر برنامه‌ریزی بارسلونا باری جذب اوبامیانگ و کانته در خبرگزاری‌ها دیده می‌شود. اوبامیانگ، بارسلونا را برای همکاری با مجدد با توماس توخل در چلسی ترک کرد و بعد از ۶ روز بهشت برین خود را تعویض شده با جهنم لعین دید و روزهای سختی را در تیم لندنی می‌گذراند. اوبا روزهای نسبتا خوبی را در بارسا گذرانده و اگر پیشنهادی از اسپانیا به دستش برسد، حتما پاسخ مثبت خواهد فرستاد. احتمالا ژاوی هم از این موضوع خبر دارد و برای همین موضوع به دنبال این بازیکن برای تیم خود است.

 

انگولو کانته، بازیکن بدون حاشیه‌ تیم چلسی هم بعد از مصدومیت طولانی مدت و حضور دوباره در تمرینات شاهد افزایش تعداد هافبک‌های تیم بود و با توجه به رفتار تاد بولی، احتمال حضور بازیکنان دیگر در این پست وجود دارد و شاید این موضوع باعث شده در مذاکرات برای تمدید قرارداد با چلسی کمی با احتیاط عمل کند و آماده شنیدن پیشنهادات دیگر هم باشد. ژاوی هم که با مصدومیت یا محرومیت هافبک‌هایش از ضعف تیمش در این ناحیه مطلع شده، وسوسه حضور در نوکمپ را به جان کانته انداخته است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

با توجه به شایعات نقل و انتقالاتی تیم ژاوی، بسیاری از هواداران بارسا نگران سن بالای بازیکنانی هستند که آبی و اناری‌ها به دنبال آن هاست است. بازیکنانی مانند مسی، گوندوگان، کانته و اوبامیانگ همگی بالای 32 سال سن دارند و در نگاه اول شاید کمی آینده را برای تیم ترسناک بکند، اما اگر از زاویه‌ دیگری به این شایعات نگاه کنیم حتی اگر تمامی این بازیکنان جذب شوند، شاید بیشتر قابل درک باشد. ژاوی در حال اضافه کردن بازیکنان بسیار جوان از لاماسیا به تیم اصلی بارسا است. در هفته گذشته شاهد این بودیم که ژاوی رکورد جوان‌ترین بازیکن دعوت شده از لاماسیا را با دعوت از لامین یمل 15 ساله به تیم اصلی شکست و می‌خواهد نسلی جدید را با مربیگری خود از لاماسیا بسازد. در صورتی که هدف ژاوی این موضوع باشد، اضافه شدن افرادی با تجربه می‌تواند روند انتقال تجربه را به تیمش سرعت ببخشد و ما دوباره شاهد نسلی طلایی برای بارسلونا و جهان فوتبال باشیم.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا