آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کارنامه مدعیان جام ملت‌ها در گام اول فیفادی سپتامبر؛ از شکست عربستان تا کولاک سامورایی‌ها

ایران و رقبای اصلی‌اش در مسیر قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2023 اولین بازی تدارکاتی خود در فیفادی ماه سپتامبر را پشت سر گذاشتند.

جام ملت‌های آسیا 2023 حدود 4 ماه دیگر فعالیت خود را آغاز می‌کند و تیم‌های ملی ژاپن، کره‌جنوبی، ایران، عربستان و استرالیا به عنوان مدعیان اصلی رسیدن به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در تلاش هستند تا بتوانند با فرمی ایده‌آل خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کنند. تا زمان آغاز این رقابت‌ها، تیم‌ها فرصت دارند تا که 2 پنجره فیفادی استفاده کنند که رقابت‌های ملی در فیفادی ماه سپتامبر در حال پیگیری است و تیم‌های آسیایی هم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کار خود را پیش می‌برند.

 

فیفادی ماه سپتامبر در شرایطی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که تیم‌های آسیایی موفق شدند اولین بازی خود را به انجام برسانند. تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی در نخستین بازی‌اش در فیفادی ماه سپتامبر توانست در کشور بلغارستان مقابل تیم ملی فوتبال این کشور بردی یک‌گله را به‌دست آورد و تیم‌های ملی ژاپن، کره‌جنوبی، عربستان و استرالیا هم روزگار متفاوتی را پشت سر گذاشتند که بهترین کارنامه را شاگردان هاجیمه موریاسو در تیم ملی ژاپن با تحقیر آلمان از خود به جای گذاشتند.

 

شاهکار ژاپنی‌ها در خانه آلمان!

تیم ملی ژاپن با هدایت هاجیمه موریاسو در اولین بازی خود در فیفادی ماه سپتامبر مقابل تیم ملی آلمان قرار گرفت. ژاپنی‌ها که در جام جهانی 2022 موفق شدند برابر آلمان به پیروزی برسند و شگفتی‌سازی کرده بودند، در دیدار دوستانه هم از حریف اروپایی خود بهتر عمل کردند و توانستند در ورزشگاه خانگی وولفسبورگ بردی 4 بر یک را جشن بگیرند تا آمادگی فنی خود را به رخ رقبای آسیایی‌شان بکشند. شاگردان موریاسو بعد از برد تاریخی و پرگل مقابل قهرمان سابق فوتبال جهان، حالا باید خود را برای دیدار مقابل تیم ملی ترکیه آماده کنند؛ مسابقه‌ای که بیست‌ویکم شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

توقف شاگردان کلینزمن برابر حریف ایران در جام جهانی

شاگردان یورگن کلینزمن در تیم ملی کره‌جنوبی در نخستین بازی خود در فیفادی ماه سپتامبر در ورزشگاه کاردیف مقابل تیم ملی ولز به میدان رفتند که با وجود در اختیار داشتن و توپ‌ومیدان، کره‌ای‌ها نتوانستند برابر حریف تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند و ناکام در رسیدن به گل برتری بودند تا در دوئل با حریف اروپایی، کار خود را با تساوی بدون گل به پایان ببرند. شاگردان کلینزمن بعد از مصاف با تیم ملی ولز، حالا باید خود را برای رویارویی با تیم ملی عربستان در مسابقه‌ای که بیست‌ویکم شهریورماه قرار است به انجام برسد، آماده نمایند.

 

مانچینی با باخت استارت زد!

روبرتو مانچینی در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در تیم ملی عربستان، این تیم را در دیداری دوستانه مقابل کاستاریکا هدایت کرد. در مسابقه‌ای که به میزبانی ورزشگاه سنت‌جیمز پارک (ورزشگاه خانگی نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس) برگزار شد، شاگردان مانچینی شکستی 3 بر یک را برابر تیم ملی کاستاریکا متحمل شدند تا سرمربی ایتالیایی با شکست کارش را در تیم ملی عربستان آغاز کند. سبزپوشان بعد از رویارویی با کاستاریکا، باید برای مصافی تماماً آسیایی آماده شوند و در دومین بازی پیاپی به میزبانی ورزشگاه سنت‌جیمز پارک به مصاف تیم ملی کره‌جنوبی بروند.

ناکامی کانگوروها در حفظ پیروزی بزرگ

تیم ملی استرالیا بامداد امروز (یکشنبه) نخستین بازی‌اش در فیفادی ماه سپتامبر را برگزار کرد. شاگردان گراهام آرنولد با 2 گل از تیم ملی مکزیک پیش بودند و تصور می‌شد که استرالیایی‌ها بتوانند با بردی مهم کار خود را در فیفادی ماه سپتامبر آغاز کنند اما شرایط متفاوت پیش رفت و در دقایق پایانی 2 بار دروازه شاگردان آرنولد باز شد تا آن‌ها برابر تیم ملی مکزیک متوقف شوند. استرالیایی‌ها بعد از دوئل با مکزیک، حالا باید خود را برای مصاف حساس مقابل تیم ملی انگلیس آماده کنند؛ مسابقه‌ای که بیست‌ویکم شهریورماه به میزبانی ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد.

68 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا