آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سه‌گانه هم می‌گرفتیم کان و حمیدزیچ را اخراج می‌کردیم!

اولی هونس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه صحبت کرده است.

بایرن مونیخ توانست برای یازدهمین سال متوالی فاتح رقابت‌های بوندسلیگا شود تا همچنان به سلطۀ خود در فوتبال ادامه دهد. قهرمانی که البته به دور از حواشی و اخبار عجیب و غریب نبود.

 

اولی هونس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید که تصمیم سران این تیم مونیخی در اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ درست بوده و اگر آن‌ها حتی فاتح سه‌گانه هم می‌شدند در رفتار خودشان تغییری به وجود نمی‌آوردند. اگرچه اولی هونس مدتی است که دیگر رئیس بایرن مونیخ نیست و جای خود را به هربرت هاینر داده اما همچنان نفر اول در باشگاه محسوب می‌شود. او رئیس افتخاری بایرن مونیخ و عضو هیات مدیره باشگاه است و از مدت‌ها قبل به نحوۀ ادارۀ باشگاه و توانایی‌های کان و حمیدزیچ انتقاد داشت.

 

اولی هونس در مصاحبه‌ای با کیکر دراین‌باره می‌گوید:

گروه نرم افزاری ماهور

 

ما تمام این کارها را برای کسب سه‌گانه انجام دادیم و این تصمیمی بود که باید گرفته میشد. حتی با کسب سه عنوان قهرمانی در روز آخر هم باشگاه تصمیم به این تغییرات داشت و خواستار قطع همکاری با کان و حمیدزیچ بودیم.

رئیس افتخاری بایرن مونیخ با نگاهی به گذشته، انتخاب کان به عنوان مدیر ورزشی بایرن را یک تصمیم نادرست می‌داند و می‌گوید:

 

کان مرد بسیار باهوشی است و تبادل نظر با دروازه‌بان سابق تیم ملی بسیار سرگرم‌کننده بود. اما اشکال بزرگ و ناامیدی من زمانی شکل گرفت که فکر می‌کردم او به تنهایی می‌تواند تصمیم بگیرد، اما او در عوض خودش را با مشاورانش احاطه کرده بود.

اولی هونس به وضوح از مشاوران اولیور کان در چندین نوبت انتقاد کرده و عملکرد آنها را فاجعه‌بار خوانده بود. از صحبت‌های هونس این‌چنین برمی‌آید که اگر بایرن مونیخ حتی به تمام اهداف این فصل خودش نیز می‌رسید باز هم اخراج کان و حمیدزیچ اجتناب‌ناپذیر بود و سران باشگاه بایرن مونیخ به وضوح از عملکرد آن‌ها ناراضی بودند.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا