آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کودی گاکپو تعیین کننده نتیجه بود!

کودی گاکپو تعیین کننده نتیجه بود! منچستریونایتد در آنفیلد عقب افتاده است زیرا تصمیم نقل و انتقالات قبلی، پایانی خیره کننده برای لیورپول ایجاد کرده است

کودی گاکپو، وینگر لیورپول، گل ابتدایی بازی مقابل منچستریونایتد را به ثمر رساند که قبل از ترک PSV به شیاطین سرخ پیوند خورده بود.

شاگردان یورگن کلوپ در آنفیلد در لیگ برتر میزبان اریک تن هاخ بودند و در حالی که نیمه اول به نظر می رسید با نتیجه 0-0 به پایان برسد، با وینگر هلندی قرمزها از بن بست خارج شد.

در واقع، پس از اینکه اندی رابرتسون با یک توپ خوب از جناح چپ لغزید، او خونسردی زیادی از خود نشان داد تا پای راستش را وارد کند و توپ را به گوشه پایین خم کند. داروین نونز پس از مدت کوتاهی پس از پایان وقت استراحت، با یک ضربه سر از فاصله نزدیک برتری را دو برابر کرد، قبل از اینکه گاکپو تنها سه دقیقه بعد گل سوم را اضافه کند.

قبل از انتقال 44 میلیون پوندی (53 میلیون دلاری) به لیورپول،  شایعات زیادی برای حضور در اولدترافورد وجود داشت. در واقع، او اخیراً حتی اعتراف کرد که چقدر برای او مورد توجه بوده است و گفت: “راستش را بخواهید، در تابستان که به نظر می رسید این انتقال ممکن است در راه باشد، با [ون نیستلروی] درباره یونایتد صحبت کردم. در زمستان، نه واقعاً. این آرزوی رود بود که من به یک باشگاه بزرگ بروم – و فکر می کنم با لیورپول به آن رسیده ام.

گروه نرم افزاری ماهور

این مهاجم با مبلغ قابل توجهی برای انتقال در این زمستان، امیدوار است که بتواند ایمان باشگاه جدیدش را با ادامه گلزنی جبران کند زیرا لیورپول قصد دارد خود را به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بازگرداند.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا