آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کومان: از خودم و تیمم عصبانی‌ام، به خصوص از خودم!

رونالد کومان، سرمربی هلند، بعد از شکست 3-2 مقابل ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا گفت از عملکرد نارنجی‌پوشان و به خصوص از تصمیمات خودش در این مسابقه به شدت عصبانی است.

بعد از شکست 3-2 هلند مقابل ایتالیا که باعث شد نارنجی‌پوشان مدال برنز لیگ ملت‌های اروپا را از دست بدهند، رونالد کومان به شدت از عملکرد تیمش انتقاد کرد. او از عملکرد هلند به عنوان عملکردی فاجعه‌بار یاد کرد و خودش را هم به تندی مورد انتقاد قرار داد.

 

کومان به خصوص از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول مسابقه عصبانی بود. هلندی‌ها خیلی زود دو گل دریافت کردند و 2-0 عقب افتادند.

سرمربی هلند در نشست خبری بعد از مسابقه گفت: “مشکل ما کیفیت تکنیکی و تاکتیکی نیست. مشکل نداشتن اراده برای موفقیت است. ما باید از این بازی شرمنده باشیم چون اراده برای رسیدن به موفقیت اصل و اساس یک تیم است”.

گروه نرم افزاری ماهور

کومان در ادامه گفت: “با وجود شکست مقابل کرواسی ما در آن مسابقه نقاط مثبت زیادی داشتیم. ولی بازی‌ای که امروز در نیمه اول انجام دادیم. به نظر من افتضاح بهترین کلمه برای توصیفش است. بدتر از این نمی‌شد. من خودم را خیلی مقصر می‌دانم چون نتوانستم طوری مدیریت کنم که اراده برای موفقیت در تیم به وجود بیاید. این بازی هیچ ربطی به تاکتیک نداشت”.

 

سرمربی هلند در ادامه با اشاره به گل اول ایتالیا که روی اشتباه دونیل مالن به ثمر رسید گفت: “اصلا نمی‌خواهم درباره تک تک بازیکنان صحبت کنم. ولی روی گل اول سانتی روی تیر دوم ارسال شد که دیمارکو آنجا حضور داشت. خب، ما یک وینگر راست داریم که باید او را یارگیری می‌کرد. نباید در آن موقعیت بازیکن حریف را برای مدافعان رها کرد. مسئولیت وینگر راست است که او را مهار کند”.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا