آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گالاتاسرای جدی‌ترین مشتری؛ راموس در راه استانبول

سرخیو راموس و گالاتاسرای در آستانه امضای قرارداد هستند.

منابع اسپانیایی از جمله رسانه معتبر «آس» صبح چهارشنبه در مطلبی به بررسی وضعیت فعلی سرخیو راموس کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید پرداختند. به گزارش این رسانه‌ها، سرخیو راموس در آستانه سفر به ترکیه برای امضا قرارداد با گالاتاسرای قرار دارد.

 

پیشرفت مثبت مذاکرات

به گفته «آس» مذاکرات بین رِنه راموس برادر و مدیر برنامه‌های سرخیو راموس و مسئولان گالاتاسرای به خوبی پیش می‌رود. توافق بر سر میزان و نوع پرداخت دستمزد مهمترین بخش مذاکرات است. رِنه راموس برای هر فصل پرداخت 15 میلیون یورو به عنوان دستمزد را از مسئولان ترکیه‌ای درخواست کرده اما به نظر می‌رسد ترکیه‌ای‌ها روی پرداخت 5 میلیون یورو به همراه گزینه‌های اضافی پافشاری می‌کنند. «آس» می‌گوید با وجود این اختلاف در دستمزد، حضور احتمالی گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا نکته بسیار مهمی برای سرخیو راموس است. از طرفی مائورو ایکاردی آرژانتینی که در پاری‌سن‌ژرمن با راموس رابطه مناسبی داشت، برای متقاعد کردن این ستاره سابق رئال مادرید می‌کند و به نظر می‌رسد با نزدیک شدن 2 طرف در میزان حقوق به زودی شاهد امضای قرارداد بین سرخیو راموس و گالاتاسرای خواهیم بود.

 

وقتی زور همسر بیشتر است

از ابتدای تابستان و حضور سرخیو راموس در بازار نقل و انتقالات، بهترین پیشنهادها از سوی عربستان سعودی ارائه شد. پرداخت 23 میلیون یورو حقوق سالانه، فراتر از حد انتظار راموس بود اما به یک دلیل مشخص با عدم پذیرش این بازیکن روبه‌رو شد؛ مخالفت همسر. پیلار روبیو، همسر سرخیو راموس بارها اعلام کرد به هیچ عنوان علاقه‌ای به زندگی در عربستان سعودی ندارد و در صورت اصرار راموس حتی ممکن است کار این 2 چهره مشهور به جدایی نیز بکشد؛ موضوعی که باعث شد راموس به پیشنهادهای عربستانی پاسخی ندهد. از سوی دیگر «رِنه راموس» در انتظار دریافت پیشنهادهای خوب از سوی باشگاه‌های اروپایی و در مرحله بعدی، لیگ حرفه‌ای آمریکا بود که در هر 2 مورد، اتفاق دلخواه کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا رخ نداد. حالا با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات به نظر می‌رسد سرخیو راموس در آستانه امضا قرارداد با گالاتاسرای ترکیه باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا