آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گلایه‌های رحمتی از ویزا ندادن به مهاجم عراقی؛ فوتبال جای دوستی و رفاقت است

سرمربی نساجی پیش از اولین دیدار تاریخ این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، در نشست خبری پیش از دیدار با تیم بمبئی‌سیتی هند حضور پیدا کرد.

لیگ قهرمانان آسیا در فصل 24-2023 از فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود که در اتفاقی جالب‌توجه، دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها با حضور نماینده ایران خواهد بود و شاگردان مهدی رحمتی در تیم نساجی، از ساعت 17:30 به میزبانی ورزشگاه بلوادی هند مقابل تیم بمبئی‌سیتی قرار خواهند گرفت. نساجی با قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی توانسته سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به‌دست آورد و مسابقه فردا (دوشنبه)، اولین مسابقه تاریخ باشگاه نساجی در رقابت‌های آسیایی محسوب می‌شود.

 

نماینده ایران روز گذشته با پروازی اختصاصی عازم کشور هند شد و صبح امروز (یکشنبه) مهدی رحمتی سرمربی تیم نساجی در کنار مهرداد عبدی کاپیتان این تیم در نشست خبری پیش از مسابقه حضور پیدا کردند و درباره دیدار حساس فردای تیم‌شان مقابل حریف هندی توضیحاتی را ارائه کردند. رحمتی از انگیزه بالای شاگردانش برای مصاف با بمبئی‌سیتی در اولین بازی تاریخ نساجی در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد و همچنین از ایرانی‌های مقیم هند خواست تا برای تشویق تیمش به ورزشگاه بروند.

 

انگیزه‌ و شور و اشتیاق زیادی برای این بازی‌ها داریم

مهدی رحمتی در آغاز صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از دیدار با بمبئی‌سیتی گفت: «من و همه بازیکنانم برای شروع لیگ قهرمانان آسیا لحظه‌شماری می‌کردیم. منتظر شروع این مسابقات بودیم برای اینکه به عنوان نماینده ایران بتوانیم آن چیزی که شایسته تیم نساجی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هست را نشان دهیم. نساجی برای اولین‌بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود، به خاطر همین هم من و هم همه بازیکنان و هواداران انگیزه‌ و شور و اشتیاق زیادی برای این بازی‌ها داریم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

رحمتی با اشاره به شرایط تیمش توضیح داد: «حضور در این مسابقات برای من، تمام بازیکنان و همین‌طور باشگاه نساجی تجربیات زیادی را خواهد داشت و ما سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم چون تمام آسیا این مسابقات را می‌بیند. من و بازیکنان و به‌ویژه باشگاه نساجی که به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور دارد، برای آینده دیده خواهیم شد».

 

بعید می‌دانم تیم‌های دیگر چنین شرایطی را بپذیرند!

سرمربی نساجی در واکنش به سوالی درباره حضور 6 بازیکن خارجی در ترکیب تیم هندی و 2 بازیکن خارجی در ترکیب نساجی پاسخ داد: «مگر ما بازیکن خارجی بیشتری داشتیم، فرقی هم می‌کرد؟ به یکی از بازیکنان خارجی تیم ما اجازه ورود به هند داده نشده است. فوتبال جای دوستی و رفاقت است. من در حال حاضر یکی از بازیکنان خوب و خارجی تیمم را که مهاجم تیم ملی عراق است در اختیار ندارم. به جای دو مهاجم در بازی فردا فقط یک مهاجم دارم و همکاری با ما صورت نگرفت».

 

مهدی رحمتی با اشاره به وضعیت تیم هندی گفت: «حریف فردای ما 6 بازیکن خارجی دارد و از 4-3 بازیکن ملی پوش استفاده می‌کند، این تیم سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و ما خودمان را آماده کردیم که مقابل یک تیم خوب بازی کنیم. البته ما بازیکنانی داریم که سابقه حضور در این تورنمنت را دارند و جوانانی در تیم ما هستند که قصد دارند خود را به فوتبال آسیا نشان بدهند. ویزا ندادن به علا عباس یک مشکل بزرگ برای ما است اما امیدوارم (AFC) برای بازی‌های آینده چاره‌ای بیندیشد تا تیم‌های دیگر به مشکل برنخورند چون فکر نمی‌کنم تیم‌های دیگر بپذیرند که بازیکن بخرند و هزینه کنند اما به آن‌ها اجازه ورود در هند داده نشود».

انرژی مثبت هواداران‌مان را در کنارمان حس می‌کنیم

رحمتی درباره شناختش از تیم بمبئی‌سیتی توضیح داد: «تیم هندی در حال حاضر 2 بازی در لیگ و جام حذفی انجام داده و 2 بازی این تیم از امسال آن‌ها را دیده‌ایم. تا جایی که توانستیم سعی کردیم بازی‌های سال گذشته‌شان را هم ببینیم. آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و به امید خدا بازیکنان ما با تمام انرژی و توان برای بازی فردا آماده خواهند شد. انرژی مثبت هواداران‌مان را در کنارمان حس می‌کنیم و مطمئن هستیم که همه‌جوره از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم برای بازی فردا هم ما را دعا کنند که با دست پر از بازی خارج شویم».

 

مهدی رحمتی در پاسخ به سوالی درباره شرایط آب‌وهوایی شهر پونه گفت: «آب‌وهوا که شرایط بدی ندارد و ما در قائمشهر هم همین آب‌وهوا را داریم. در شروع لیگ هم با توجه به شرایطی که داشتیم 3 بازی داخل خانه انجام دادیم و مشکلی بابت آب‌وهوا نخواهیم داشت. با توجه به شرایطی که اینجا داریم از ایرانی‌های مقیم اینجا درخواست داریم حمایت لازم را از ما داشته باشند و انرژی مثبت را به بازیکنان ما بدهند».

 

مهرداد عبدی کاپیتان تیم نساجی هم درباره مسابقه فردا با حریف هندی گفت: «بعد از قهرمانی در جام حذفی به این مرحله رسیدیم و برای این لحظه، لحظه‌شماری می‌کردیم. امیدوارم بهترینِ خودمان باشیم و بهترین عملکرد را به‌عنوان نماینده ایران داشته باشیم. بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند، اما خیلی از آنها تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند که می‌توانیم از این مسئله بهره‌مند شویم. برای اولین بازی انگیزه زیادی داشتیم و امیدوارم روزهای خوبی در این مسابقات داشته باشیم»

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا