آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گواردیولا: به آرتتا تبریک می‌گویم ولی با گل شانسی برد!

پپ گواردیولا بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل آرسنال گفت حریف تنها 10 دقیقه از تیمش برتر بود و روی یک حرکت به شکلی اتفاقی به گل رسید.

پپ گواردیولا بعد از باخت 1-0 منچسترسیتی مقابل آرسنال سعی کرد به عنوان بازنده‌ای عصبانی جلوه نکند. او در مصاحبه مطبوعاتی‌اش به آرسنال تبریک گفت ولی نتوانست بر وسوسه طعنه زدن به حریف و شانسی خواندن گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند خودداری کند.

 

پپ گفت که آرسنال در طول مسابقه تنها 10 دقیقه از سیتی بهتر بوده و به لطف شوتی که بعد از برخورد به ناتان آکه وارد دروازه سیتی شد به پیروزی رسیده است.

 

گواردیولا این ادعا که تیمش در مقابل آرسنال بیش از حد محتاط و محافظه‌کار بوده را نپذیرفت و گفت سیتی این باخت را فراموش کرده و با روحیه خوب ادامه خواهد داد.

گروه نرم افزاری ماهور

پارسال و پیرارسال آرسنال بهتر بود و ما برنده شدیم

دو سال پیش و همین فصل گذشته آرسنال بازی را بیشتر تحت کنترل داشت و ما برنده شدیم.

 

بازی فشرده و نفس‌گیر بود

هیچکدام از دو تیم موقعیت‌های زیادی خلق نکردند. هر دو تیم کارشان در پرس از جلو عالی بود. بازی خیلی سخت و نفس‌گیری بود. در نهایت روی یک حرکت ما باختیم. در طول بازی فقط 10 دقیقه آرسنال از ما بهتر بود و بعد از آن همه چیز در حالت تساوی بود. ما هم لحظات خوبی برای موفقیت داشتیم ولی روی‌هم‌رفته بازی خیلی سخت و فشرده بود. متاسفانه در نهایت آنها موفق شدند به گل برسند.

 

گلی شانسی زدند ولی بردند، تبریک می‌گویم

ما خیلی خوب شروع کردیم و دو یا سه موقعیت داشتیم. آنها نیمه دوم را خوب شروع کردند و ریتم مناسبی داشتند. بعد از آن بازی به شدت فشرده شد و آنها شوتی کردند که بعد از برخورد به بازیکن ما وارد دروازه شد. آنها برنده شدند و من تبریک می‌گویم. ما سعی خودمان را کردیم. خیلی هم تلاش کردیم.

 

علت عصبانیت کایل واکر و ارلینگ هالند از نیمکت آرسنال در پایان بازی چه بود؟

من می‌دانم چه اتفاقی افتاد، ولی نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم.

 

برخی کارشناسان از تاکتیک‌های محتاط و محافظه‌کار شما در این بازی انتقاد دارند؟

نه، ما محتاط نبودیم. همان‌طور که گفتم ما بازی را خوب شروع کردیم و چند فرصت داشتیم. تیمی که بازی را تهاجمی آغاز می‌کند نمی‌تواند به محتاط بودن متهم شود.

 

علت شکست‌های پیاپی شما در لیگ برتر و جام اتحادیه نبود رودری است؟

در اینکه رودری بازیکن مهمی است هیچ شکی وجود ندارد. ما از سال 2018 برای اولین بار است که در لیگ برتر دو بازی پیاپی را می‌بازیم.

روی تکل اول کواچیچ در نیمه اول اکثر کارشناسان می‌گویند او باید کارت قرمز می‌گرفت نه کارت زرد. نظر شما چیست؟

نمی‌خواهم درباره کار داور نظر بدهم. وقتی او که به صحنه نزدیک بوده تشخیص داده که این تکل باید با کارت زرد جریمه بشود من می‌گویم حق با داور است.

 

نظر شما درباره تکل دوم کواچیچ؟ بازیکنی که کارت زرد دارد باید اینطور تکل برود؟

تا جایی که من دیدم اصلا برخورد نداشت. بنابراین تصمیم داور درست بود. شاید شما که روی سکوها در اتاق خبرنگاران بودید دید بهتری داشتید ولی من صحنه را اینطور دیدم که هیچ برخوردی انجام نشد.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا