آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

یحیی و چالش ترکیب برای دوئل سرنوشت‌ساز؛ در انتظار تغییر آرایش پرسپولیس؟

بعد از 4 بازی پیاپی ناکامی در کسب پیروزی، احتمالاً ترکیب سرخ‌پوشان برای جدال حساس برابر النصر عربستان دستخوش تغییراتی خواهد شد.

کاروان پرسپولیس در حالی روز گذشته عازم ریاض شد که سرخ‌پوشان پایتخت در طول یک‌ماه اخیر روزهای خوبی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پشت سر نگذاشته بودند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در طول 4 مسابقه اخیرشان در لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی، 3 تساوی و یک شکست را متحمل شده و ناکام در کسب پیروزی بودند. آن‌ها که امشب امیدوارند بتوانند برابر حریف پرستاره خود طلسم‌شکنی کنند، راه دشواری برای رسیدن به امتیاز برابر النصر و یاران کریستیانو رونالدو دارند.

 

لوئیس کاسترو با وجود آنکه تیمش تنها به یک امتیاز برای صعود به مرحله حذفی نیاز دارد، فهرست پرستاره‌ای را برای دوئل امشب چینش کرده و سرخ‌پوشان برای مقابله با حریف پرمهره خود کار بسیار دشواری را دارند. در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری که مصدومان پرسپولیس برای مسابقه امشب هستند، گفته می‌شود که محمد عمری هم دچار کشیدگی همسترینگ شده و سعید صادقی هم درگیر ویروس آنفولانزا است و احتمالاً این بازیکن هم نمی‌توانند در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان بروند تا یحیی گل‌محمدی در اندیشه تغییر آرایش تیمش برای جدال امشب باشد.

 

یحیی به ساختار دفاعی تیمش دست نمی‌زند؟

پرسپولیس در دیدار قبلی خود مقابل سپاهان اصفهان که با برتری یک‌گله طلایی‌پوشان به پایان رسید از حضور علیرضا بیرانوند در خط دروازه و محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی در خط دفاع بهره می‌برد که به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی تغییری در آرایش خط دفاعی تیمش نخواهد داد و امشب با همان نفرات سرخ‌پوشان برابر تیم پرستاره النصر صف‌آرایی خواهند کرد و امیدوارند بتوانند فوق‌ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو و سادیو مانه را به مانند دیدار رفت مهار کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مثلث ریگی، سرلک و رفیعی در خط هافبک سرخ‌ها؟

یحیی گل‌محمدی در دیدار قبلی مقابل سپاهان از حضور سروش رفیعی و میلاد سرلک در خط هافبک و مهدی ترابی و سعید صادقی به عنوان دو بال راست‌وچپ تیمش استفاده کرد اما با توجه به سرماخوردگی صادقی و البته مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ برای عمری به‌وجود آمده، سرمربی پرسپولیس به دنبال تغییر آرایش تیمش است؛ به‌طوری‌که احتمالاً سرخ‌پوشان در مسابقه امشب از آرایش 3-3-4 استفاده خواهند کرد و مسعود ریگی هم احتمالاً وارد ترکیب پرسپولیس می‌شود تا در کنار میلاد سرلک و سروش رفیعی مثلث میانه زمین سرخ‌پوشان را شکل بدهد.

 

بازگشت کاپیتان به ترکیب اصلی؟

مهدی ترابی در دیدار رفت برابر النصر عربستان حضور کوتاه‌مدتی در زمین مسابقه داشت و مصدومیت اجازه نداد تا او بتواند برابر حریف عربستانی بدرخشد اما حالا ترابی در فرم مناسبی قرار دارد و امشب در قامت وینگر راست باید در خط حمله پرسپولیس فعالیت کند. در سمت چپ، در غیاب عمریِ مصدوم و صادقی که با ویروس آنفولانزا دست‌وپنجه نرم می‌کند، یحیی گل‌محمدی احتمال از امید عالیشاه استفاده خواهد کرد تا بار دیگر کاپیتان اول سرخ‌ها فرصت حضور در ترکیب اصلی تیمش را به‌دست آورد. گل‌محمدی که تیمش در مسابقه امشب نیاز مبرمی به کسب امتیاز دارد، برخلاف دیدارهای قبلی و با تغییر آرایش تیمش، احتمالاً به سراغ استفاده از تک مهاجم خواهد رفت و از میان نبیل باهویی و شهاب زاهدی، به نظر می‌آید با وجود نمایش پرنوسان زاهدی در اصفهان، همچنان او گزینه سرمربی پرسپولیس برای حضور در خط حمله باشد و در قامت مهاجم هدف سرخ‌ها در ترکیب اصلی جدال با النصر حضور پیدا کند که امیدوار است بتواند اولین گل آسیایی خود را برای سرخ‌پوشان به‌ثمر برساند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با النصر عربستان

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا