آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آتش‌بازی، رتبه سوم را به شیاطین هدیه کرد؛ فاجعه چلسی و دیگر هیچ

منچستریونایتد با تحقیر چلسی رسماً سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را گرفت.

منچستریونایتد در یکی مانده به آخرین دیدار خانگی فصل جاری‌اش تحت هدایت تن‌هاخ موفق شد با 4 گل چلسی را در الدترافورد در هم بکوبد و واپسین نمایش خانگی مقابل یکی از تیم‌های تاپ سیکس را جذاب‌تر از حد تصور به حاضران در تئاتر رویاها هدیه دهد.

منچستری‌ها که هفته آینده در الدترافورد میزبان فولام خواهند بود و پس از آن با خداحافظی از تماشاگرانشان در بازی‌های خانگی، به استقبال فینال جام حذفی در ومبلی خواهند رفت، پنجشنبه‌شب با پیروزی 4-1 بر چلسی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را رسماً به نام خود زدند و درحالی که نیوکاسل نیز پیش‌تر به این مهم فائق آمده بود، لیورپول نیز رسماً مسافر لیگ اروپا شد.

با 4 گل کاسمیرو، مارسیال، برونو و رشفورد، شیاطین سرخ پیروزی پر گلشان را درحالی جشن گرفتند که به لطف تساوی کلاغ‌ها مقابل لسترسیتی، رتبه سوم جدول را پس از مدت‌ها از نیوکاسل باز پس ستاندند و برای تثبیت این رتبه به تنها کسب برتری مقابل فولام در آخرین دیدار خانگی فصل احتیاج خواهند داشت.

لمپارد که جوان‌ترین ترکیب تاریخ چلسی در لیگ برتر انگلیس را با میانگین 23 سال و 238 روز به میدان فرستاده بود، به لطف درخشش کپا آریسابالاگا شکست سنگین‌تری را تجربه نکرد و شیاطین سرخ در این دیدار 9 شوت در چارچوب روانه دروازه آبی‌های لندن کردند.

رشفورد هم که بار دیگر در ترکیب منچستریونایتد خوش درخشید، به نخستین بازیکن منچستریونایتد پس از رابین فن‌پرسی در فصل 13-2012 تبدیل شد که در تمامی رقابت‌های یک فصل به مرز 30 گل می‌رسد و همچنین رکورد وین رونی را مبنی بر به ثمر رساندن 20 گل در استادیوم خانگی پس از فصل 10-2009 برای نخستین بار شکست.

گروه نرم افزاری ماهور

حالا اریک تن‌هاخ تبدیل به پنجمین سرمربی تاریخ منچستریونایتد شد که در نخستین فصل حضورش روی نیمکت مربی‌گری منچستریونایتد موفق می‌شود تیم را در جمع تاپ فور جدول جای دهد. پیش‌تر تنها جان بنتلی (13-1912)، سر مت بازبی (47-1946)، ران اتکینسون (82-1981) و لوئی فن‌خال (15-2014) موفق به بر جای گذاشتن چنین عملکردی شده بودند.

52 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا